Wat is het verschil tussen smartphone en een touchscreen gsm ?

ja ik lees hier een samsung star en dan een soort samsung galaxy smartphone maar wat is een smartphone en waarom een samsung star niet ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Een smartphone is een mobiele telefoon die uitgebreidere computermogelijkheden biedt. Een smartphone kan ook beschouwd worden als een handcomputer of pda die tegelijk ook een telefoon is.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://electronica.infonu.nl/telecom/15140-de-verschillen-tussen-smartphones-pdas-en-gsm.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Smartphone slaat op de functies; wat kun je er allemaal mee? Een smartphone gedraagt zich meer als multifunctioneel media-apparaat dan als telefoon.
Touchscreen gsm is een telefoon met aanraakscherm. Dat zegt niks over alle functies die er beschikbaar zijn.
Een smartphone kan een touchscreen gsm zijn en een touchscreen gsm kan een smartphone zijn, maar het hoeft allemaal niet.