hoelang doe je met een accu van ipod touch als deze aan staat ?

de huidig smart-mobieltjes moet je elke dag laden.
maar die van een ipod ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Als je alleen muziek erop luistert, en af en toe iets op zoekt gaat hij zo drie/vier dagen mee (er van uitgaande dat er niet non stop mee gespeeld wordt, en de muziek net altijd aan staat)

Als je films kijkt, internet of spelletjes doet gaat het heel snel. Dan is je batterij in ongeveer 5 tot 8 uur leeg.

Ook versie van de ipod touch maakt uit. De oudste (1g) gaat veel korter mee dan de nieuwste.

Toegevoegd na 12 minuten:
heb even een app voor je gedownload.
volle batterij (3g), dit is maximale tijd, het kan dus wat minder zijn:
Games (3D): 4 uur
Audio: 36 uur
Video: 6 uur
Wifi: 5 uur
Standby: 300 uur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Als het een 3d spel is, gaat de batterij nog sneller leeg heb ik gemerkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt, je hebt ook apps die berekenen hoelang je batterij nog mee gaat bij bepaalde types.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bepaalde types verbruik*

Andere antwoorden (1)

Licht eraan hoe intensief u met uw baterij om gaat. als u de ipod touch alleen stand-by laat staan moet hij makkelijk een weekje meekunnen. bij intensief gebruik als internetten, muziek luisteren en films berijken zult u het einde van de dag niet halen.

ook licht het er aan hoe lang de ipod touch baterij is gebruikt en hoe hiermee om is gegaan.

(beste is batterij minimaal 10% en NIET laten knipperen tussen 99% en 100%, door uw ipod in de oplader te houden terwijl deze al opgeladen is)