Hoe download ik Android Apps?

Elke keer wanneer ik een Android App download mislukt dit, heeft iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat mislukt? Watvoor melding krijg je?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het downloaden van blabllabla is mislukt. Het lukt nu echter weer wel, moet je alleen even de updates en cache verwijderen.

Het beste antwoord

Inderdaad kan het aan een hangende market applicatie liggen. Als je nog niet in staat bent de applicatie af te sluiten, moet je misschien even de telefoon herstarten. Ik zou je aanraden om OSMonitor te installeren.

Maar het kan ook een netwerk issue zijn. Probeer eens of er iets verandert als je switcht tussen 3G en Wifi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je zou kunnen proberen om de applicatie market af te sluiten bij ' toepassingen'. Vaak werkt deze na opnieuw opstarten dan weer goed.