Ik heb appminer. het is gratis en je kan elke dag kijken welke apps tijdelijk goedkoper zijn, of gratis.
Dus hiermee kan je dure apps kopen wanneer ze tijdelijk gratis of goedkoper zijn.
Je kan ook instellen welke apps je ooit wil kopen, voor welke prijs en als die apps die prijs zijn, kan je een seintje krijgen.
Ik heb er al veel geld mee bespaard!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

De app van NU.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uitzending Gemist
Tap Tap Revenge 3
Riddim Ribbon
Dictionary.com
Bing Top 100 Music
Angry Bird Free Version
VLC Media Player
Google Earth
Hyves
Ebuddy
TeamViewer
Skype
Shazam Free
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
cut the rope
soosiz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angry birds lite en cut the rope lite zijn al genoemd, maar die zijn zo leuk dat ik ze nog een keer noem.
Fokke en sukke.
Imbecile test
Google
pro-gun lite
doodle-jump
fat booth lite

Toegevoegd na 10 minuten:
Mr. Aahh is ook leuk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Angry Birds loont zelfs om te kopen; inmiddels 195 levels/speelvelden + ettelijke gouden eieren. Alleen wel vreselijk verslavend... gelukkig hoef ik nog maar 7 speelvelden op 3 sterren te zetten en dan zijn ze allemaal met 3 sterren afgesloten...