Heb je, als je een Nokia N8 op een tv aan wil sluiten via HDMI, nog een extra kabel nodig?

Als je de N8 koopt zit er standaard een HDMI kabeltje bij. Moet je dan nog een kabel kopen die van die kabel naar de tv gaat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, de HDMI plug past direct in bijna iedere platte televisie.
paulus811
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat kabeltje die je erbij krijgt is een 'vrouwtje', en op onze televisie ziet hij er ook 'vrouwelijk' uit.
Zou je er dan geen kabel tussen moeten doen? =\
paulus811
13 jaar geleden
Ik heb de foto vergroot en zie idd dat het een vrouwtje is en ook wel heel erg kort. Je kunt een gewone hdmi kabel kopen. Die is aan twee kanten 'mannetje'. Via onderstaande link koop je voor minder dan een euro een hdmi kabeltje (verzenden kost 6,95). Bij gewone winkels betaal je al snel enkele tientjes. http://www.allekabels.nl/category/1779/HDMI-Kabels.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké bedankt, dat was het antwoord waar ik naar zocht.
Ik wou geen kabel kopen als ik hem niet eens nodig zou hebben :P