Waarom noemt iedereen (ik ook) het blackberry messenger ping ?

ik heb het een aantal mensen gevraagd die ik ken maar blijkbaar weet niemand het misschien dat jullie het hier weten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je de standaard instellingen van de BB laat zoals ze er door de fabriek zijn ingezet hoor je PING als je een bericht in je messenger ontvangt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is een term die erin is gegooid.. Dat is net als dat je MSN't, niemand zegt dat je aan MSN Messenger doet..

Voor de BB Messenger hebben ze het pingen genoemd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gaat via het ping protocol, dat oorspronkelijk bedoeld was om te testen of er uberhaupt communicatie tussen twee computers mogelijk was. En hoe snel of langzaam dat dan ging.