Waar vind ik de Samsung S23 free notebook app?

Goedemiddag, op mijn oude Samsung S7 had ik standaard een notebook app: handig om zaken te noteren om niet te vergeten. Bij mijn nieuwe Samsung S23 vind ik die niet en vind ik enkel betalende notebook apps op Play Store. Weet iemand waar ik die app vind op de S23 of welke gratis notebook app ik kan downloaden?
Ook kan ik op mijn nieuwe S23 de Hue app van Philips niet meer gebruiken: inloggen lukt niet. De uitleg is "Het lukt niet om een verbinding te maken met je Hue Bridge. Zorg ervoor dat je een actieve internetverbinding hebt". Maar die is er.

Alvast bedankt

3 maanden geleden
in: Apps
Ritsuka
3 maanden geleden
Ik gebruik Google Keep voor notities. Gratis, en te gebruiken via meerdere apparaten (tablet, telefoon, pc)

Geef als eerste antwoord