Als ik geen reservekopie maak van Whatsapp, kan ik het na installatie op nieuwe telefoon nog openen?

Het lukt mij niet op een reservekopie te maken van Whatsapp op mijn oude (iphone) telefoon. Als ik Whatsapp op mijn nieuwe telefoon installeer (idem nummer), kan ik dan later nog historie teruglezen op mijn oude telefoon?

4 maanden geleden
in: Apps
VraagAntwoord66
4 maanden geleden
Heb je automatisch wekelijkse of dagelijkse backups gemaakt?
Annswers
4 maanden geleden
nee, geen automatische backups
VraagAntwoord66
4 maanden geleden
Op je nieuwe telefoon ben je alles kwijt, op je oude staat het nog

Geef als eerste antwoord