Waarom kun je bij Skype wel gemakkelijk berichten terugtrekken/verwijderen, maar niet bij Whatsapp?

Waarom kun je bij Skype wel gemakkelijk berichten terugtrekken/verwijderen, maar niet bij Whatsapp? Bij Skype kun je nog wijzigen, verwijderen etc. terwijl Whatsapp zo'n beetje als enige mogelijkheid heeft 'verwijderen voor iedereen' of 'verwijderen voor mezelf' (als het bericht al ontvangen is). Hoe zit dat?

2 jaar geleden
in: Apps
1.4K
crispy
2 jaar geleden
Uit je vraag begrijp ik niet dat het moeilijk zou zijn om een bericht te verwijderen bij Whatsapp. Wat bedoel je nou precies?
MrBart
2 jaar geleden
@crispy Ik bedoel dat het nauwelijks/niet mogelijk is om een bericht dat al verzonden is nog te wijzigen, behalve door dit voor de ontvanger het heeft gelezen vlug te kopiëren, te veranderen en het oude bericht te verwijderen. Bij Skype kun je wel een bericht aanpassen en dan wordt dat bij de ontvanger veranderd, zodat je niet ingewikkeld hoeft te doen als je tekst wil verbeteren.
Thecis
2 jaar geleden
Het zijn verschillende bedrijven die deze applicaties maken. Het is daarom logisch dat er verschillen in de manier van werking zitten.

Het beste antwoord

Whatsapp is het wel van plan. Hopelijk gebeurt dit binnenkort in een update.
Momenteel kun je dus alleen een bericht wijzigen of bewerken voordat het is verzonden.

Wat wel zou kunnen:
Als je WhatsApp-berichten wilt bewerken voordat je ze kunt doorsturen, zorg er dan voor dat er maar één optie is, je moet de berichten kopiëren.
1. Open eerst uw WhatsApp-applicatie. Selecteer daarna het gesprek.
2. Kies het bericht dat u wilt verzenden.
3. Zodra je het hebt geselecteerd, moet je op het cirkelpictogram klikken, dat je gemakkelijk bovenaan de applicatie kunt zien.
4. Druk op deze knop om het bericht te kopiëren.
5. Nu heb je je WhatsApp-bericht gekopieerd. Nu kun je dit bericht overal in je WhatsApp-chat plakken.
6. Selecteer je chat en plak de chat in de chatbox.
7. Nu moet u op de knop Plakken klikken om het bericht te plakken.
8. Vervolgens kunt u het bericht bewerken en naar wens aanpassen.
9. Als je dat hebt gedaan, zorg er dan voor dat je op de verzendknop klikt en je bericht wordt gedeeld.