Welke app/site kan ik gebruiken als ik een rondje wil wandelen/hardlopen van bepaalde afstand/tijd?

Ik wil geen route van A naar B lopen, maar gewoon starten en eindigen op hetzelfde punt.
Ik zoek een app of site waar ik in kan geven dat ik een rondje van bijvoorbeeld 5 km wil maken, en dat hij dan een rondje voor mij bedenkt. Ik kan het helaas zelf niet goed vinden.

2 jaar geleden
in: Apps
2.4K

Antwoorden (1)

Misschien is eRoutes wat (voor Android en Apple).
Met de routeplanner voor wandelen, hardlopen en fietsen zet je via GPS routes uit vanaf jouw locatie. Jij bepaalt de afstand, de eRoutes app maakt de GPS routes. Waar je begint, eindig je ook. De app biedt overal ter wereld navigatie voor wandelen en hardlopen. Je route wordt begeleid via stemnavigatie.