Hoe zet ik de voortgang van een spel over op een andere telefoon?

Ik heb bv cow evolution bijna uitgespeeld op telefoon A, helaas is daar het scherm kapot en kan ik dus niet zien wat ik doe terwijl de binnenkant het nog doet.(ik kan nog via pc bij de bestanden). Nu wil ik op telefoon B graag de voortgang van het spel van tel A hebben. Ik had het spel niet gekoppeld aan facebook/google. Kan ik de voortgang terug krijgen door iets van de bestanden over te zetten of iets dergelijks?
Het zijn allebei samsung android apparaten

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Apps
19.1K

Het beste antwoord

Er is geen algemene plaats waar de spelgegevens worden opgeslagen.
Als je geluk hebt staat de voortgang hier: My files → Internal storage → Android → Data. Deze data zou je kunnen kopiëren naar een ander toestel.
Ze kunnen ook in / data / data staan. Het is een map die zich op een partitie bevindt waartoe een normale gebruiker geen toegang heeft. Om daar toegang te krijgen, moet je je telefoon rooten en een bestandsverkenner-applicatie downloaden die hierin kan bladeren.
Soms staan de spelgegevens op de server van de spelproducent. Door in te loggen op je spel account zou je direct weer door kunnen spelen.

Als je gebruik maakt van de ‘Saved Games Service’ van Google kun je gamegegevens over meerdere apparaten synchroniseren. Deze service kan ook worden gebruikt om ervoor te zorgen dat je door kunt spelen, zelfs als het Android apparaat is verloren, vernietigd of ingeruild voor een nieuwer model.