Als je een bericht verwijdert op Whatsapp hoe zit het dan bij de ander in de chat?

Als je een bericht wil verwijderen, en je krijgt alleen de keuze ''alleen voor mezelf verwijderen'' kun je er dan vanuit gaan dat die andere dat bericht al heeft verwijderd, of zelfs de hele chat?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Apps
19.7K

Antwoorden (1)

Nee, dat betekent alleen dat je het bericht niet meer voor iedereen kunt verwijderen.
Heb je een bericht verstuurd via WhatsApp en heb je er spijt van dan is het mogelijk om het bericht definitief te verwijderen. Dit houdt in dat je de berichten voor alle ontvangers kunt wissen en dus niet alleen voor jezelf.
Je kunt een WhatsApp bericht alleen maar 4096 seconden (± 1 uur en 8 minuten, voorheen 7 minuten) voor iederéén na het verzenden verwijderen. De ontvanger zal altijd zien dat er een bericht verwijderd is.