Wanneer je WhatsApp verwijderd, kunnen andere je dan nog steeds berichten sturen?

Het betreft alleen het verwijderen van de app, niet het account.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Apps
3.5K

Antwoorden (2)

Andere hebben nog steeds je telefoonnummer dus kunnen je nog steeds een whatsapp sturen net als dat ze dat de eerste keer hebben gedaan. Zo maak je namelijk een whatsapp contact.
5 jaar geleden
Als ze je een bericht sturen zien ze aan de vinkjes dat je het bericht niet ontvangt (tenzij je dat uit hebt gezet). Maar als je WhatsApp echt nooit meer wil gebruiken is het beter om eerst je account te verwijderen en daarna WhatsApp deïnstalleren. Anders blijft je account eeuwig actief. (Zo zal ik ongetwijfeld nog steeds Telegram en Viber accounts hebben, want ik heb de accounts niet verwijderd.)