Hoe moet je in een Instagram story meerdere filmpjes en foto's achter elkaar zetten?

Ik zie van de mensen die ik volg op IG heel vaak 'verhalen' voorbij komen met meerdere foto's en filmpjes achter elkaar. Nu wil ik dit zelf ook doen maar ik kan nergens vinden hoe ik dat moet doen. Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Apps
65.8K

Antwoorden (2)

Je post eerst 1 foto of filmpje, en gelijk daarna post je de volgende. Je start gewoon meerdere keren de story functie om dingen toe te voegen. Je ziet vaak ook dat er elke keer een minuut of 2 tussen de verschillende foto's en filmpjes zit.
7 jaar geleden
Je swiped op je hoofdschema van ig naar rechts en dan kan je verder met je verhaal een foto of filmpje maken. Succes