Whatsapp laatst gezien status ook onzichtbaar zonder aanpassen instellingen?

Ik heb gister een bericht naar iemand verzonden, deze was gister om 16:15 voor het laatst gezien en het bericht heeft één vinkje. Nu heeft het bericht sinds vanochtend ineens twee vinkjes, en de laatst gezien status van deze persoon is niet meer zichtbaar.

Nu zegt deze persoon in het echt de telefoon de hele nacht al uit te hebben en dat deze nog niet aan is geweest. Ik geloof het echter niet, want er is een tweede vinkje (ontvangstbevestiging) bijgekomen, en daarnaast is de laatst gezien status van deze persoon ineens niet zichtbaar meer.

Is het mogelijk dat er bij een telefoon die effectief was uitgeschakeld inderdaad een tweede vinkje is bijgekomen, en de laatst gezien status zomaar is verdwenen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Apps
6.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is mogelijk om je laatst gezien status aan te passen bij account - privacy - laatst gezien - niemand. Ik vermoed dat deze persoon, wss je vriendin, je bericht heeft gelezen zijn/haar status heeft aangepast zodat je daar niet achter kwam
. Een 2e vinkje dat er bij komt is zeker mogelijk. Whatsapp doet vaker rare dingen

Antwoorden (1)

Dat kunnen 2 dingen zijn.
Je bent geblockt, dan krijgt een berichtje 1 vinkje en de laatst gezien status verdwijnt die persoon heeft je misschien geunblockt om toch te kijken wat je zei.
of die persoonheeft de laatst gezien status uitgezet.
Die persoon heeft je bericht wel ontvangen en die status verdwijnt ook niet zomaar!
Die status is ook wel is weg als je geen internet hebt, misschien zat je buiten een wifi/3G/4G zone?
Je kunt eigenlijk maar tot 1 conclusie komen en dat is dat die persoon je keihard voor liegt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij Whatsapp kun je via je instellingen je laatst gezien onzichtbaar maken voor andere mensen, dus dat kan ook zijn gebeurd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je mijn antwoord wel gelezen?
Ik citeer: of die persoon heeft de laatst gezien status uitgezet.