Ik heb hayday opnieuw gedownload, maar kan de app nergens vinden op de iPad, waar is het gebleven?

Het spel crashte elke keer dus heb de app verwijderd om weer opnieuw te installeren.
In de app store staat "open" bij het spel, maar dat doet hij niet.
Ook in mijn schermen is het spel nergens te vinden.
Op deze manier kan ik het dus niet spelen.
Wie weet hoe ik dit kan herstellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.6K

Antwoorden (1)

Schuif aan de linkerkant van het scherm met je vinger naar beneden, dan komt de zoekfunctie . Geef boven in het veld de eerste letters of de naam van je app. Vervolgens zal het er als treffer weer bijstaan. Open het en sluit het zoals gebruikelijk. Daarna de pad afsluiten en opnieuw opstarten. Dan zal er zeer waarschijnlijk weer bij staan. Vermoedelijk un een van de SUV-mappen.