Kan je jezelf toevoegen op whatsapp?

Op de iphone kan dat, kan het ook op de samsung galaxy s4?
zoja; hoe? zonee ; waarom?

alvast bedankt

Toegevoegd na 1 minuut:
ik vraag dit omdat ik dan kan zien of me status al veranderd is en hoe de foto er dan precies uitziet. op de iphone kon dit en daar zag je zelfs hoelang iemand zijn status geleden had veranderd. hoe zit het met de samsung galaxy s4

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
18.4K

Antwoorden (2)

Ja dat kan. Gewoon jezelf met telefoonnummer toevoegen bij je contacten/telefoonboek.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op mijn Samsung Galaxy Gio kon het niet maar waarschijnlijk kan het wel gewoon op de s4 of een andere, gewoon je nummer toevoegen en dan via whatsapp kijken. Als het niet niet staat dan moet je naar je telefoonnummer en dan kan je kiezen bellen of sms'en en soms staat er ook een whatsapp icoontje, klik je daar op en dan kan je jezelf ook zien.