Hoe zet je whatsapp op een iPhone 3G?

Ik heb net een tweedehandse iPhone 3G over gekocht alleen hij kan niet updaten naar de nieuwste versie waardoor er geen whatsapp op kan. Op internet las ik dat dat weer is veranderd dat whatsapp was afgeschaft voor de 3G. Dus dat die nu weer voor de iphone 3G mogelijk is. Alleen nu doet die het nog niet. De vorige eigenaar had het er nog wel opstaan. Weet iemand hoe ik het er nog op kan zetten? Liever zonder jailbraik!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Antwoorden (1)

Legaal? niet! illegaal kan met een een programma van Apple om je iPhone iPad ga zo maar door te herstellen maar ook voor Apps daar zet je er gewoon het whatsapp bestandje bij en thats it zo heb ik hem ook op mijn iPod touch gekregen en dat programma kun je vinden op Google met een snelle zoekopdracht