Ik wil iemand toevoegen op whatsapp maar als ik dan in mijn lijst kijk, zie ik 'm daar niet tussen staan? Hoe komt dit?

Ik wil me vriend toevoegen op WhatsApp, maar ik kijk dan tussen m'n favorieten daar staat ie ook niet bij, ik heb het al heel vaak geprobeerd maar hij staat wel gewoon buiten Whatsapp, dus bijvoorbeeld wanneer ik 'm wil bellen of sms'en of zoiets. Maar als ik dan bij 'Alle contactpersonen' kijk, dan staat hij er wel bij, maar als ik 'm dan een berichtje wil verzenden, staat er: 'Uitnodiging verzenden' maar dat lukt ook al niet. Kan iemand me helpen? Het is echt super dringend voor mij!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
23.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mss je telefoon even aan- en uitzetten? Wil wel eens helpen

Antwoorden (1)

Als hij niet in je Whatsapp-lijst staat moet je even je Whatsapp-contacten vernieuwen.

Ga naar je contacten, druk op de drie stipjes en druk op vernieuwen.