hoe krijg ik die Haydaymeldingen van mijn faceboek?

Plots is er een gesponsord profiel op mijn facebook met de naam "hay day" dat meldingen plaatst op mijn startpagina. ik krijg m er niet af. ik heb niet gezegd dat ik het "leuk" vind (ik kan dat wel aanklikken maar ik vind het dus niet leuk, dus.... :-( ).
Nergens zie ik een mogelijkheid om dat ding eraf te krijgen, en ik vraag me ook af hoe het er überhaupt op komt...

10 jaar geleden
in: Apps
Ritsuka
10 jaar geleden
Op je newsfeed of profiel?

Het beste antwoord

Meldingen op je startpagina:

In het geval van meldingen op je startpagina komen deze meldingen van een vriend van jou. Meldingen als: Johan heeft level 4 bereikt met Hay Day. Behalve het blokkeren van die vriend of die vriend te vragen te stoppen de app toestemming te geven kun je aan deze meldingen niks doen.. Die staan bij je vriend, net als een statusupdate van hem de meldingen hebben niks nodig met wat anderen bij jou zien.

Bij meldingen op je eigen tijdlijn:

Waarschijnlijk heb je de Hay Day app zonder dat je dat door had toestemming gegeven dit te doen. Door de app te verwijderen moeten de meldingen ook weg gaan. Hoe..

Ga naar je facebook.

Helemaal bovenin (blauwe balk) rechts in de hoek zie je een klein pijltje die naar onderen wijst ▼. Klik deze aan

Ga naar instellingen

Klik in je instellingenscherm op apps.

Zoek de app Hay Day en klik daarachter op het kruisje.

Vink aan in de popup dat je Hay Day en alle Hay Day activiteiten wilt verwijderen en klik op verwijderen.

Nu krijg je geen meldingen meer. Dit kun je ook bij andere lastige apps doen.