Hoe kun je in een whatsapp chat in 1 keer helemaal naar het begin van het gesprek?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Apps
77.4K

Antwoorden (2)

Als je iets omhoog gaat in het gesprek en weer een beetje omlaag (je moet een beetje kijken, het staat er niet altijd gelijk), dan krijg je rechts onderin 2 pijltjes te zien (wit). Als je daar op drukt ben je gelijk beneden. Hopelijk lukt het!

Toegevoegd na 1 minuut:
Of bedoel je het eerste zinnetje van het hele gesprek? Dan is het antwoord: Dat kan helaas niet. Dan zal je die ene manier moeten gebruiken dat ik zei, maar dan naar boven. Je zult dan wel op ''eerdere berichten laden'' moeten drukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het goed is kun je de chatgeschiedenis via e-mail verzenden. Als je dit via je telefoon naar jezelf stuurt, kun je het tekstbestand openen en simpel naar boven scrollen.