Hoe kan je whatsappen vanuit Nederland met iemand uit België?

Aangezien we beide het niet weten, kan iemand ons dus helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
27.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon elkaars nummer toevoegen. Let er wel op dat je de landcode van Belgie voor het telefoonnummer zet met een +. Die + kun je ook vervangen door 00, het is maar net waar Whatsapp zin in heeft. Bij mensen in Noord Amerika moet ik per se een + neerzetten. Landcode van Belgie is trouwens +32, die van ons is +31.

Antwoorden (4)

Als je beiden whatsapp hebt kun je van en naar iedereen gratis whatsappen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Aanvulling: ik doe dit met mensen in Zwitserland, de vs, spanje, Maleisië en nog meer landen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kost het wel buitenland-data limiet. Dus meer kosten als van nl naar nl dacht ik. Ander tarief van je internet. Whatsapp gaat altijd bia internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
WhatsApp Messenger is een berichtendienst tussen verschillende mobiele besturingssystemen waarmee je berichten kunt uitwisselen zonder dat je hoeft te betalen voor sms-berichten. WhatsApp Messenger is beschikbaar voor iPhone, BlackBerry, Windows Phone, Android en Nokia en ja hoor, deze telefoons kunnen allemaal berichten naar elkaar sturen! Aangezien WhatsApp Messenger gebruik maakt van hetzelfde mobiele data-abonnement dat je gebruikt voor e-mailen en surfen op het internet hoef je niets te betalen voor de berichten die je verstuurt om in contact te blijven met je vrienden.
En via wifi hoef je nergens op te letten. http://www.whatsapp.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus als ik vanuit bv Turkije naar iemand in Nederland whatsapp, dan kost het mij geen extra geld? Voor datalimiet in het buitenland? Ook al gebruik ik geen wifi?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze link voor exacte info. http://www.whatsapp.com/faq/nl/general/20965922
Het maakt niet uit in welk land je woont, mits er Whatsapp op beiden apparaten geïnstalleerd is. Dit is dan gratis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus als ik vanuit bv Turkije naar iemand in Nederland whatsapp, dan kost het mij geen extra geld? Voor datalimiet in het buitenland? Ook al gebruik ik geen wifi?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kost wel extra geld, omdat je dan in het buitenland gebruik maakt van 3G. Zodra je op een wifi netwerk zit kost het geen extra geld, en vanuit Nederland naar Turkije whatsappen kost nooit extra geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat pas extra geld kosten zodra jijzelf in een ander land zit. Dan betaal je gewoon meer voor je 3G verbinding omdat je in het buitenland bent. Heeft verder niets met Whatsapp te maken.
om met die persoon in het buitenland te kunnen whatsappen moet je ook het landnummer evoor zetten dus bijvoorbeeld +320612345678
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je moet bijde whatsapp hebben en altijd met internet verbinding