Hoe kan ik mij whatsapp contacten veranderen in telefooncontacten?

Vanaf vandaag heb ik een nieuwe abbonoment bij Symyo voor mijn HTC One S. Alle contacten die ik had opgeslagen op mijn simkaart van Telfort ben ik opeens kwijtgeraakt. Kan ik de contacten op mijn oude sim nog terugkrijgen? Of anders mijn whapp contacten veranderen in telefooncontacten? Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
2K

Antwoorden (1)

Dat zal heel lastig zijn, omdat je je contacten als het ware op een "extern schijfje" plaatst die je dus niet ergens een back up hebt gerealiseerd. Je kan wel de contacten, waar je mogelijk in je whatsapp lijst open staan (als dat nog zo is) toevoegen aan je contacten, omdat dan bovenin het gesprek staat (weet niet precies maar ongeveer als) "contact toevoegen", waardoor ze als telefooncontact worden toegevoegd.

Tip: neem gewoon een google account waarop je ook je contacten opslaat. Wissel je van telefoon en behoud je android, dan worden je oude contacten gewoon weer geïmporteerd in je nieuwe telefoon.