als ik op whatsapp beschikbaar blijf staan gaat dat dan van me mb af?

ik heb een htc one v

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is: van me mb?

Antwoorden (2)

Je status heeft niets te maken met je verbinding. WhatsApp zal altijd data verbruiken zolang die aanstaat, maar het aantal mb is te verwaarlozen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Whatsapp controleert uiteraard de status die jij op je telefoon in gaat stellen, hij stuurt dus af en toe een signaal om te kijken wat jouw huidige status is. Technisch gezien gaat dit van jouw datagebruik af maar een ping (controle van status) zal in de praktijk niet te merken zijn. Dat is in een 1000 jaar nog geen MB.