Whatsapp verzendt geen foto's meer, hoe kan dit?

Een aantal dagen geleden stond er een update van whatsapp voor mij klaar. Deze update wilde ik installeren, dit ging niet helemaal goed. Vervolgens heb ik whatsapp verwijderd en het toen helemaal opnieuw geïnstalleerd.
Sinds dien verzendt mijn whatsapp geen foto's meer. Wanneer ik een foto wil versturen komt er alleen te staan: 'probeer het opnieuw'.
Ik heb whatsapp nogmaals verwijderd en geïnstalleerd, mijn micro sd kaartje er uit en er in gedaan, de batterij verwijderd en de telefoon opnieuw aan en uit gezet maar niks lijkt te helpen.

Kan iemand mij helpen want dit is nogal vervelend.
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 5 minuten:
Het is een LG optimus pro met Android 2.3

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
4.3K

Antwoorden (1)

Ik kon een paar weken geleden niet eens berichten versturen of ontvangen. Wat jij al hebt gedaan, deed ik ook; verwijderen, opnieuw installeren, telefoon uit en aan... geen resultaat.

Via Help-"button" in de niet werkende app (Instellingen - Help - Contact opnemen) heb ik een mailtje kunnen sturen en binnen 5 minuten kreeg ik een link om de laatste versie te downloaden. Ik zal die hieronder bij de Bronvermelding zetten. Je moet 'm wel openen vanaf je LG natuurlijk ;)

- Verwijder Whatsapp
- Installeer het opnieuw via de link
- Sluit je telefoon af en wacht een minuutje
- Zet je telefoon weer aan

Ik hoop dat het voor jou ook werkt.
Succes!