Op mijn werk wordfeud of whatsapp ik met mijn samsung via de wifi die we daar hebben. kan dit worden gesignaleerd, gecontroleerd en/of achterhaald?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (2)

Ja. Een goede (unix) netwerk sniffer kan alle informatie zien die over netwerken gaat, en ook waar de informatie naartoe wordt verzonden. Je kan je dan oko beter bezig houden met werk, in plaats van chatten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wifi netwerken kunnen gemonitord worden.
Je moet je afvragen of je, of het nu ontdekt kan worden of niet, dit wilt. Je steelt namelijk tijd van je baas, wat in extreme gevallen tot ontslag kan leiden.
Niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
enig idee tot hoe lang kan worden teruggekeken, ofwel hoe lang dergelijke informatie meestal woordt bewaard?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Karin2, Dat kan erg verschillend zijn mocht de netwerk wel gemonitord worden