Nokia C3 ik wil berichten whatsapp verder teruglezen. Als ik omhoog scroll zegt hij 'loading earlier' maar laadt deze nooit. hoe kan ik dit oplossen?

als ik op een of andere manier de gesprekken over kan zetten naar m'n computer en daar lezen zou ook prima zijn. als ik het op telefoon kan teruglezen is ook prima. maar krijg nu beide niet voor elkaar.

Toegevoegd na 1 week:
iemand die een manier weet dat ik toch de geschiedenis terug kan lezen? Op welke manier dan ook is voor mij oke.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (1)

softwarematig probleem , werkt niet zo soepel als op een android,