ik krijg gen waarschuwingen meer als ik whatsapp berichten krijg. hoe op te lossen?

ik heb een bb torch, en als ik een whatsapp bericht krijg, krijg ik geen waarschuwing. ik zie het alleen als ik online ben. en als ik een bericht verstuur of krijg wanneer ik op de pagina ben met wie ik dan whatsapp zie ik het bericht niet en moet ik terug naar de andere chats en dan weer naar de pagina om het te kunnen lezen.

beide problemen gaan tegelijk met elkaar. ik krijg het nu ineens als ik een bericht verstuur en een foto open tegelijk. dan reageert mn mobiel niet en moet ik het uitzetten en als ik het weer aanzet krijg ik dit dus. heb het laatst ook gehad, maar toen deed hij het naar een tijdje ineens weer gewoon, maar nu niet meer.

weet iemand hoe ik dit probleem oplos, want het is echt vreselijk irritant.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.5K

Antwoorden (2)

Je zou ergens in de instellingen moeten opzoeken of het programma wel op de achtergrond draait. Zo niet moet je dat aanzetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
instellingen/account en synchronisatie.
Beide dienen aangevinkt te zijn.

kijk ook even naar
instellingen/draadloos en netwerken/wifi instellingen ( tik hier wederom op instellingen ) ga nu naar geavanceerd/wifi slaapbeleid en zet deze op nooit.