Whatsapp: Hoe zorg ik dat niet te zien is wanneer ik on line ben en was?

Kan ik zogenaamd 'off line' staan, zoals bij MSN? Zodat men niet die tijd onder mijn naam ziet staan waar aan te zien is wanneer ik on line was.

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik zoek onder 'status' naar off line, maar zie hem niet staan.. ik kan alleen zelf iets intypen of een zinnetje kiezen

Toegevoegd na 18 minuten:
Ook kan ik onder 'chatinstellingen' niet de functie vinden waar in Sjonsjaak het over heeft..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
3.4K

Antwoorden (2)

Via chatinstellingen kan je ervoor zorgen dat mensen niet meer zien wanneer je berichten zijn verzonden en of je ze hebt gelezen. En via status kan je ervoor zorgen dat je altijd als offline word weergegeven. Dan zien de mensen dus ook niet meer wanneer je voor het laatst online was. Die datum blijft namelijk staan op het moment dat je je status op offline hebt gezet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De offline 'status' zegt helemaal niks. Zie het als het persoonlijk bericht in msn.
Voor zover ik heb waargenomen is dit alleen mogelijk wanneer je de mensen blokkeert waarvan je niet wilt dat deze dat zien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar als je iemand blokkeert kan je toch geen berichten meer ontvangen of sturen met diegene?