Nieuw nummer aangevraagd voor iPhone, maar whatsapp staat nog op mijn oude nr. Hoe kan?

Het nummer wordt dus niet veranderd, whatsappgebruikers zien nog steeds het oude nummer. Ik heb "eigen nummer" bij de instellingen al veranderd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.2K

Antwoorden (2)

je kan op je Iphone zo instellen dat: mocht je telefoon kwijt raken, je nog op je andere Iphone alles terug krijgt, net zoals een Samsung galaxy. Of als je al je contactpersonen op je Iphone zet, dan gaan al die contactpersonen mee met die nummers enzo.
Als je nou maar gewoon je contactpersonen op je simkaartje heb staan komt het allemaal gewoon goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je de app opnieuw geïnstalleerd met je nieuwe nummer/simkaart?