Waarom staat er steeds een verkeerd tijdstip bij m'n berichten (sms, whatsapp enz) op m'n iPhone (4)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Apps
1.4K

Antwoorden (2)

het zou kunnen dat de klok van je Iphone verkeerd staat, dan geeft hij ook die tijd aan. (dat is hetzelfde als vanuit een andere tijdzone SMSen.
ook kan het aan een bug liggen (zie bron)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik neem aan dat je de tijd al eens heb aangepast, als de tijd toch telkens weer verkeerd staat, zou het weleens kunnen, dat je pc tijd verkeerd staat, tijdens synchronisatie, word e iphone telkens op pc tijd ingesteld.