Toetsenbord whatsapp is zo traag, hoe komt dat?

Sinds 2 dagen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
7.5K

Antwoorden (2)

Misschien komt het door je geheugen. Is je geheugen vol. Probeer de app te de-installeren en opnieuw te installeren. Anders kun je even kijken in de App Store of er updates zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt door chat gesprek met betreffende persoon. De chat sessie is al zo lang bezig, dat het er traag van wordt. Probeer het gesprek eens te verwijderen, je probleem zou dan opgelost moeten worden. Waarschijnlijk duurt het verwijderen ook lang, je telefoon zal een aantal minuten nodig hebben om het te verwijderen. Succes.