Kan je Whatsapp instellen dat je inkomende berichten ziet zonder de app open te hebben?

Elke keer als ik inkomende berichten wil zien van Whatsapp moet ik de app eerst openen voordat hij de berichten laadt. Kan je dit ook zo instellen zodat hij nieuwe berichten meteen laat zien zoals een sms?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
3.9K

Het beste antwoord

Instellingen > berichtgeving. Daar kan je meldingen aan/uit zetten! Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik weet alleen dat dit kan bij android besturingssysteem. Dit doe je door het balkje waar de tijd in staat naar beneden te 'vegen'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Telkens als jij een programma/app afsluit moet hij het net zoals bij een computer weer opstarten. Wat je wel kan doen is zorgen dat je WhatsApp niet afsluit maar aan de kant zet.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet even in instellingen de push berichten voor WhatsApp aanzetten.

Dus Instellingen -> Notificaties -> WhatsApp aanklikken, en knopje op 'aan' zetten.... Succes