Kan je whatsapp op je qware tablet downloaden?

Zoja waar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps

Antwoorden (2)

Ja hoor, de Qware draad gewoon op Android, hier kan je het downloaden:

http://www.whatsapp.com/download/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad kan whatsapp gewoon op iedere tablet. Maar het heeft wel wat voeten in de aarde. let op!

whatsapp heeft wel een telefoonnummer nodig. Aangezien de meeste tablets geen simkaart kunnen plaatsen moet je even creatief zijn ;)

Pak een telefoon nummer, (daar hoeft geen internetabbo bij te zitten) en zodra je whatsapp op je tablet hebt geïnstalleerd geef je dat telefoon nummer op.

Je krijgt dan een smsje op je telefoon, gebruik die voor whatsapp op je tablet. als dat niet lukt, zal whatsapp je bellen op dat nummer en krijg je een gesproken code. Vul die dan in.

Nu denkt whatsapp dat je tablet een telefoon is. via je wifi kun je nu berichten sturen.

Je moet alleen nu nog contacten toevoegen, dat doe je door die aan te maken, denk ik, in outlook of anders via een contact app op market.
of je laat een van je vrienden jou eerst zoeken in de whatsapp lijst.

ik heb dit getypt naar mijn ervaringen van een gewone laptop waar ik youwave (android simulator) op het staan om ook te kunnen whatsappen

Ik hoop dat het lukt!

Toegevoegd na 45 seconden:
P.s
HET IS NIET MOGELIJK OM WHATSAPP OP JE SMARTPHONE EN TABLET TE HEBBEN MET HETZELFDE TELEFOONNUMMER!