Ik heb op mijn telefoon pushmail, whatsapp (laat ik aan aan staan) en af en toe controleer ik facebook heb ik dan genoeg aan 500 mb?

En dan controleer ik om het uur mijn mail even, bekijk ik facebook en stuur ik een berichtje per whatsapp, soms een site bezoeken en een app downloaden wil er ook weleens tussen zitten, mijn vraag is dus al redelijk duidelijk,1. is 500 mb genoeg hiervoor? 2. En blijft mijn internet constant aan staan als ik push mail en whatsapp heb,3. zo ja kost dat veel mb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps

Het beste antwoord

Ja die blijft aanstaan maar gebruikt heel weinig, nog geen MB per maand.Alleen als je een bericht krijgt kost dat data. Bij Whatsapp is dat gemiddeld 6 kb per bericht. Mail is afhankelijk van eventuele bijlages. Ik krijg gemiddeld 15 mails per dag, ik whatsapp en ping veel. Facebook gebruikt meer als je foto's up of download. Ik gebruik nog geen 100 mb per maand dus jij hebt aan 500mb echt meer dan genoeg, helemaal als je thuis via wifi gaat zitten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En pushmail verbruikt ook niet veel neem ik aan dan? Want ik vind het niet heel erg om af en toe mijn mail op te halen als het heel erg veel data scheelt, ik krijg rond de 15 berichtjes per dag en dan met name reclame...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de meeste tekst e-mails zijn tussen de 3 en 10 kb, een html e-mail zit vaak tussen de 50 en 150 kb en ontvang je mails met foto's dan kunnen ze al snel 1 mb zijn. Je beschrijft dat het reclame mails zijn, ik neem dan het gemiddelde van 100 kb per bericht waardoor je op anderhalf mb per dag aan email ontvangt. wat neerkomt op 45 mb per maand. Dat is dus erg ruim genomen gezien er ook mails van 5 kb tussen zullen zitten. Als je geen muziek download elke dag en niet elke dag youtube kijkt heb je ruim voldoende aan 500 MB. En thuis zit je neem ik aan nog via wifi dus op die momenten ontvang je ook mail en berichten die niet van je data bundel afgaan :-) Ik ben een zeer frequent gebruiker en heb een bundel van 250 mb waar ik meer dan genoeg aan heb.Jij hebt het dubbele, dus geen zorgen :-)

Andere antwoorden (1)

Klinkt alsof je ruim genoeg hebt. Ik zou alleen geen apps gaan downloaden. Dan gaat het namelijk heeeel snel. Voor de rest is 500MB prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt, maar hij moet niet gaan denken dat hij onbeperkt kang gaan downloaden ;)