Hoe schakel ik al het dataverkeer behalve Whatsapp uit op een Samsung GS II? Ik betaal straks in Zwitserland 3,- E per MB, vandaar...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.1K

Antwoorden (3)

Van alles behalve WhatsApp kun je niet uitschakelen, het is alles of niets.

Wat je wel kunt doen, alle apps die internet gebruiken uit zetten (en uit houden) en bij e-mail instellen dat hij niet om de zoveel minuten mails moet ophalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk eens of je provider geen acties heeft, ik betaalde bij Vodafone een tarief van 2 euro per dag voor onbeperkt internet. Anders moet je gewoon je internet en vooral data verkeer uitzetten en gewoon Af en toe aanzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook vragen of er wifi is, waar je verblijft?
Dan schakel je pakketgegevens en roaming uit en blijf je online via wifi.

Toegevoegd na 34 seconden:
Oja en wifi inschakelen uiteraard :)