Hoe download ik whatsapp op mijn blackberry curve?

Ik heb een blackberry curve, en ik wil er graag whatsapp op downloaden. Maar een vriendin van mij, die hem ook heeft, heeft Whatsapp via de BB app world gedownload. Ze zei dat ik er via browser heen moest gaan of zo, maar ik heb niet eens een browser er op staan. Ze zegt dat het een tekentje is van een wereld bol met een oranje pijl er om heen. maar die heb ik niet. Wat is er mis en hoe kan ik whatsapp toch downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
1.4K

Antwoorden (2)

Je moet gaan naar App world. Dan bij search zoeken naar Whatts app, dan klik je erop. En dan staat er dat download. Dan klik je daar op en wacht je tot de download is volbracht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ff googlen op je bb voor whatsapp, anders als je niks kan vinden moet je de bb app world downloaden, die kan je ook via google vinden