als iemand uit je contactlijst is,kan diegene je dan nog wel whatsapp berichten sturen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Apps
10.9K

Antwoorden (3)

Dat kan ja, als diegene jou telefoonnummer nog wel in zijn contactenlijst heeft staan. Beste oplossing is om personen te blokkeren als je niet langer wilt dat ze je berichten kunnen sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan, maar als je dit liever niet hebt kun je overwegen om die contactpersoon te blokkeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Whatsapp werkt op telefoon nummers... het is SMS over data netwerk. de persoon die je verwijderd hebt zal jou dus nog gewoon berichten kunnen sturen.. tenzij die persoon ook jou nummer verwijderd...

werkt hetzelfde als normale SMS.. iedereen kan jou smsen, ook al ken je ze niet, als ze je nummer maar hebben.

Als ik jou nummer in mijn telefoon zou zetten, kan ik je whatsapp berichten sturen