Ik heb mijn mobiel abonnement bij Telfort laten verlopen, kan ik mijn oude nummer behouden als ik prepaid wil gaan bellen, en zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als je nummer al helemaal is afgesloten op het Telfort netwerk en dus niet meer werkt is het niet meteen mogelijk met Nummerbehoud over te gaan op Prepaid. Er moet namelijk een actieve aansluiting zijn om te kunnen over stappen.

Veel Providers bieden echter wel de mogelijkheid om je nummer binnen 14 dagen gratis te laten heraansluiten. Vervolgens handteren ze de normale opzegtermijn wederom ( bij de meeste 3 maanden ) en na die periode kan je alsnog overstappen met Nummerbehoud naar Prepaid.

Ben je later dan 14 dagen met de heraansluiting dan is het vaak wel nog mogelijk maar dan tegen betaling. Dit is bij iedere Provider anders.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee, je had eerder moeten zijn.

Wat ze waarschijnlijk wel kunnen, is je abonnement voor 6 maanden hervatten, en dan heb je nog een kans.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je provider mag je nummer niet direct aan een andere abonnee doorgeven. Daar moet volgens de wet een bepaalde tijd tussen zitten. Maar hoe dit precies werkt kan ik je helaas niet vertellen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat kan...

U heeft een nieuwe aansluiting bij Telfort en u wilt uw oude nummer behouden? Telfort zorgt ervoor dat u met uw nieuwe aansluiting kunt bellen met uw oude nummer.

Meer informatie is te vinden op de website van Telfort;

https://telfort.nl/mijntelfort/mobiel/nummerbehoud/#nummerbehoud