hoe kom ik van mijn abonnement af?

Ik heb een jaar geleden een 2-jarig abonnement afgesloten bij telfort, maar wil nu een abonnement afsluiten voor 2 jaar waarbij een gratis samsung galaxy zit. Is het mogelijk om het huidige abonnement om te zetten of op de een of andere manier helemaal op te zeggen zonder al te veel kosten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (8)

Het huidige abonnement loopt in principe nog een jaar door. Kun je nu niet zonder meer vanaf komen. Je zult waarschijnlijk een boetebedrag moeten betalen, waardoor die gratis Galaxy, die bij het andere abonnement plotseling niet meer zo interessant is. Kun je waarschijnlijk beter die Galaxy los in de winkel kopen.

Echter voor de precieze details moet je toch echt bij Telfort zijn. Wij kunnen eigenlijk alleen maar speculeren.
13 jaar geleden
Ha, die Luigi;

Aangezien je een contract voor twee jaar hebt getekend denk ik niet dat je zomaar zonder veel kosten en/of moeite kunt opzeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou je abbonement op iemand anders naam kunnen zetten, met de nodige kosten, misschien is er iemand in je omgeving die dat voor een jaar wil overnemen.
13 jaar geleden
http://www.polisopzegservice.nl/

ook handig voor allerlei andere opzeggingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij wet is bepaald dat een abonnement niet langer dan 1 jaar mag worden afgesloten, dus als je perse wilt je na een jaar mag stoppen met je abonnement.

Maar goed. Wat gangbaar is, is dat in jou geval het best mogelijk is wat je voorstaat. Sluit je voor de provider een beter contract af, dan zal hij dat zeker doen. Het updaten van het contract.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Opzeg brief sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij het afsluiten van je abonnement heb je getekend voor 2 jaar. Je kan hier niet onderuit tenzij de afgesproken diensten niet aan worden nageleefd. Dit is bijna de enige reden om er onderuit te komen. Bij sommige providers kun je de maanden afkopen. Dit is in de regen gewoon het aantal maanden nog te gaan x het maandbedrag. Het enige voordeel van deze regel is dat je dan zeker weet dat je abonnement automatisch stopt.

Mocht je een ander abonnement afsluiten bij een endere provider vergeet dan niet je oude op te zeggen. je abonnement loopt altijd stilzwijgend door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Resterende 12 maanden afkopen. Dit kan bij -volgens mij- elke provider. Dus als je een abbo van € 20,- per maand hebt, kost dit je dus € 240,- met het risico dat er volgend jaar een nog 'coolere' gsm op de markt is en dat je dan wéér de boel moet afkopen. Leg gewoon een honderd euro toe en sluit voor een jaar af. Gratis is dus niet altijd gratis...