Is het normaal dat je veel gebeld word door je provider?

ik heb zelf ong 1 jaar een abonnement bij Lebara, en word bijna elke maand gebeld over nieuwe acties en aanbiedingen etc. Hoort dit?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.4K
Antoni
3 jaar geleden
Wat zei je provider toen je tegen hem zei dat je wel heel veel werd gebeld? Hij kan toch gewoon regelen dat je minder wordt gebeld als je dat vervelend vindt?
Utrecht
3 jaar geleden
Nee, dat hoort niet. Ik wordt nooit gebeld door mijn provider. Al jaren niet, nooit.
Dus zeg de volgende keer dat je niet meer gebeld wil worden met aanbiedingen etc.
Pieterke
3 jaar geleden
Ik heb ook Lebara en word nooit gebeld.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
@Antoni ik heb gevraagd of ze niet meer wilden willen bellen, maar ze hebben daar echt een heel team zitten geloof ik wat mensen belt voor aanbiedingen , want krijg telkens iemand anders aan de lijn

Antwoorden (1)

Nee, maar het is kennelijk beleid van jouw provider. Maar ze mogen het wel. Je kunt dit soort telefoontjes niet afvangen door je aan te melden bij het Bel-me-niet-register.

Als je je eraan ergert, zou je de eerstkomende keer dat je gebeld wordt kunnen meedelen dat je hiervoor niet telefonisch benaderd wil worden. Heeft dat geen effect, check dan de opzeggingsvoorwaarden, zeg op en neem een abonnement bij een andere provider.