Wat is het e-mailadres van T-mobile?

Ik wilde een e-mail sturen naar T-mobile over mijn telefoonabonnement. Ik word op de website van T-mobile echter doorgestuurd naar de pagina 'Klantenservice' en daar staat geen e-mailadres. Wie weet wat het e-mailadres van T-mobile is?

3 jaar geleden
7.8K
Pieterke
3 jaar geleden
Je kunt eventueel ook een chatbericht sturen via de Facebook pagina van T-mobile.nl: Je kunt eventueel ook een chatbericht sturen via de Facebookpagina van T-mobile.nl

Antwoorden (1)

Je kunt het proberen op onderstaande mail-adressen, maar ik begreep dat het om email-aanvallen te voorkomen niet mogelijk is zelf een email te sturen vanuit je eigen e-mailadres.

klantenservice@t-mobilethuis.nl (voor internet etc.)
klantenservice@t-mobile.nl (voor mobiele telefonie), is mogelijk opgeheven
webcare@t-mobile.nl