Waar kan ik het klachtenformulier van Oxxio vinden?

Omdat Oxxio bezig is met oneerlijke praktijken, wil ik een klachtenformulier indienen. Via chatgesprek lukt het niet. Het valt mij op, dat het hen te ingewikkeld wordt, ze gewoon de chat afbreken. Ga ik naar de link van het klachtenformulier, dan geeft het systeem een lege bladzijde.

3 jaar geleden
2K
fremar
3 jaar geleden
https://www.oxxio.nl/klantenservice/
ronron1212
3 jaar geleden
Hoezo on eerlijke praktijken?

Antwoorden (1)

Je kunt via Klachtenkompas een klacht indienen. Daar reageren ze altijd volgens Klacchtenkompas. Ik kan de link niet doorgeven, dan krijg ik ook een wit blad. Maar als je op Google Oxxio intypt en dan op Klachtenkompas klik dan komt je automatisch op de Pagina van Oxxio terecht.
Ik heb zelf in het verleden ook veel ellende gehad met Oxxio. Ze maken heel veel fouten en voor je het weet sturen ze Intrum Justitia op je af (incassobureau).
3 jaar geleden
joro
3 jaar geleden
@Pieterke, bedankt voor de tip! @ Ronron1212, inhoudelijk wil ik er niet op ingaan, maar het antwoord van @Pieterke lijkt er sterk op en elders op internet heb ik veel vergelijkbare situaties gelezen. @Fremar, bedankt voor de link, maar bij mij werkt deze niet.
joro
3 jaar geleden
Inmiddels heb ik een klacht gezet op klacht.nl en alle stukken doorgestuurd naar ACM. Ik hoop dat meer mensen dit gaan doen, want internet staat bol van problemen met Oxxio en allemaal van soortgelijke strekking, zoals @Pieterke ook al aangaf. Bij ACM is men aan het goede adres, zij hebben de bevoegdheid een onderzoek in te stellen en/of Oxxio een boete op te leggen.