Ik heb een oude mobiele telefoon zonder abonnement, maar ik zit wel op mijn wifi-netwerk. Waarom kan ik nu geen gebruik maken van bijvoorbeeld Skype?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je moet meer details geven. Misschien heb je een te oude versie van Android of Windows Phone op je telefoon? Misschien is er een netwerkfoutje? Blokkeert de router of netwerkfirewall het. Zonder meer details kunnen we niks zeker weten....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Software te oud voor, wordt niet meer ondersteund door ontwikkelaars. Binnenkort krijgen iphone 4 gebruikers zelfde probleem.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat valt voor iPhone 4 gebruikers wel mee. Ze kunnen dan wel geen gebruik maken van iOS 8 maar de problemen komen pas als een app geen ondersteuning meer biedt aan de laatste iOS 7 versie. En dat duurt waarschijnlijk nog wel een paar jaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
welke mobiele telefoon als ik vragen mag?

Antwoorden (2)

Als je geen abonement hebt maar wel prepaid is het raar... Maar in het geval van geen van beiden, zou het kunnen dat het telefoon nummer dat je hebt ingesteld, niet meer bestaat. Na aantal maanden van het niet gebruiken van je nummer, word het gewist. In het geval je nummer dat je hebt ingesteld op Skype dat nu dus niet bestaat, zou het dus logisch zijn dat Skype ook niet meer werkt...
Ik ben ook niet zo technish, maar het zou een mogenlijke verklaring kunnen zijn...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dit heeft als het goed is niks met je telefoon abonnement te maken, in het buitenland kan je zonder 3G aan ook Skype gebruiken. Ik zou proberen Skype opnieuw te installeren.