ik ga er even vanuit dat je dus een sim abbo bedoelt zonder internet bundel
dus alleen bel minuten en sms ? en niet dat je thuis geen internet hebt
dan zou je alleen op wifi plekken kunnen

ik ga er ook vanuit dat je thuis wel gewoon internet hebt, met een draadloos geschikte modem of router ?
dan kun je inderdaad gebruik maken van wifi
Heeft je modem geen draadloze mogelijkheid ? (bijan alle modem van provider zijn draadloos geschikt anders koop er dan een los routertje die er wel voor geschikt is kost bijna niets dan kan het.

Buitenshuis kan dat ook op plekken waar gratis wifi beschikbaar is
mac donald subway station biblio etc

zet 3 g uit dan loop je ook geen risico dat er data "lekt" via je belminuten
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
+ Vooral over je tip van de 3g
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deze reactie zegt niet alleen dat het kan, maar ook op welke manier.

Andere antwoorden (3)

Als jij je begeeft naar plekken waar wifi ontvangen kan worden, dan is het mogelijk daar gebruik van te maken. Dat kan bijvoorbeeld in hotels, restaurants, bibliotheken, pretparken.
10 jaar geleden
Ja hoor dat kan zeker. Het enige wat je moet hebben is een draadloze verbinding thuis bijvoorbeeld en verbinding maken met WiFi
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je bij een (openbare) wifi spot bent dan kan je daar gebruik van maken