Ik wil een abonnement afsluiten met onbeperkt internet. Als ik de limiet heb bereikt word het verlaagd naar 64 kb/s, kan je dan nog internetten?

Ik wil namelijk een abonnement afsluiten bij een provider.
Dan krijg ik 170 bel/sms en 250 MB internet!

Als ik over de limiet van 250 MB ben word het verlaagd naar 64 kb/s. Kan je met deze snelheid nog iets doen op internet? En is 250 MB dan wel genoeg?

Wil dan vooral WhatsApp, Facebook en misschien mobiele websites bekijken.
Ik wil het eigenlijk gebruiken voor als ik weg ben, thuis kan ik als ik wil Wi-Fi gebruiken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Voor dingen als Whatsapp is 64 kb/s prima te doen. Over de wifi gebruik je al snel meer; ook voor plaatsen onderweg (bijv. in de trein) word tegenwoordig kostenloos wifi aangeboden. Zelf doe ik veel met mijn smartphone, maar werk ook veel op de wifi. Gemiddeld gebruik ik per maand 135 MB, waarbij ik gebruik maak van Twitter, whatsapp, mijn webbrowser etc. Dus je hebt daar al snel genoeg aan.

Daarnaast hebben veel providers de mogelijkheid om te upgraden in het abonnement. Je kan daarom beter laag instappen in een abonnement, mogelijk tijdelijk verhogen als het nodig is en als het minder nodig is, je de mogelijkheid hebt je databundel weer te verlagen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

64 Kbps is echt tergend langzaam voor alles wat maar een beetje bandbreedte nodig heeft. Whatsappen gaat nog wel, maar browsen etc zou ik echt niet aanraden. Bekijk de voorbeelden in de bronnen maar eens!
Wat betreft de limiet van 250 mb: dezelfde site heeft ook een data calculator (zie 2e link in bronnen) waarmee je een schatting kunt maken van hoeveel data je nodig gaat hebben (trek hier dus wel je gebruik via wifi van af!)