Als je abonnement afgesloten wordt, kun je niet meer bellen sms'en of internetten. Maar is internetten alsnog mogelijk via wifi? Of kan je er nix mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat je een smartphone bedoeld. Zodra het abonnement afgesloten wordt kun je inderdaad geen gebruik meer maken van de functies van de SIM-kaart. Dit betekent geen bellen en internet meer. WI-FI behoort echter niet tot de functies van de SIM-kaart. Zolang de smartphone over een WI-FI antenne beschikt (wat bijna altijd het geval is) Kun je nog gewoon gebruik maken van WI-FI
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan. Wifi staat los van je abonnement en je kunt dus gewoon internetten als er een wifi verbinding tot stand komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Idd, ook dan ;) Je app's (sommige daarvan "gekocht") heb je niet voor niets. Deze kun je dmv wifi toch laten functioneren :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ook whatsapp. Vergelijk het met een laptop zonder abonnement (dongel) Je hebt dan programma's zoals messenger (msn) die niet functioneren. Zet thuis de wifi aan, en je kunt msn-en ;) Zo werkt je Iphone ook :)