Waar kan ik zien wat mijn status is van mijn tele 2 abonnement?

Ik heb voor mijn mobiel een tele2 abonnement. Nou vroeg ik me af of er een site is, waar ik kan zien hoeveel belminuten/smsjes of mb's ik over heb?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Nou ik heb net even zitten lullen met de virtuele assistent van tele2, altijd leuk. Dat ding zegt dat je dat niet online kan opzoeken, daar moet je de klantenservice voor bellen. Zij kunnen het je wel vertellen, maar dat is wel een 0900 nr dus dat kost geld.

Even off topic, altijd humor om tegen die assistent te lullen, kun je zo veel onzin aan vragen en als je te vaak tot ziens zegt geeft hij rare antwoorden terug.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helaas... dat heeft Tele2 niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh dat is balen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik vind het ook niet echt van deze tijd. Mijn zus heeft Tele2 mobiel en het enige wat zij online kan zien, is haar rekening. Verder niets.