Is het mogelijk om van telefoon te wisselen als je nog vast zit aan het abonnement van je huidige telefoon?

Het is misschien een rare vraag, maar ik vraag mij echt af hoe ik op een of andere manier van mijn blackberry afkom! Het abonnement loopt tot januari 2013.. :( Anybody knows? Geen standaard antwoord als 'je moet gewoon wachten'. Bij voorbaat dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kan gewoon een andere telefoon kopen maar je moet wel het abonnement blijven betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een Blackberry aansluiting moet je eerst kijken wat voor type abb je hebt afgesloten, als dit een data bundeltje is icm Blackberry module kun de simkaart ook in een samsung gebruiken, de module blijf je natuurlijk wel betalen, daarnaast heb je de mogelijkheid om te downgraden na 6 mnd, zou je even bij je provider moeten navragen. Met een losse databundel kun je dus gewoon van toestel wisselen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je kaartje in elke (simlockvrije) telefoon stoppen. Dan kun je deze telefoon gebruiken met het abonnement dat je al hebt.