Ik ga een nieuwe smartphone halen met abonnement met internet, Maar hoeveel mb heb ik nodig? *zie extra uitleg!*

Ik ga een smartphone halen met abonnement maar ik weet niet hoeveel mb ik nou nodig heb. Ik zal het voornamelijk gebruiken voor Whatsapp en Facebook en om af en toe een site te bekijken en van die dingen. Maar niet om bijvoorbeeld dagelijks filmpjes te kijken op Youtube. voornamelijk Whatsapp en Facebook en af en toe een foto'tje te verzenden/ontvangen! Thuis heb ik gewoon een Wifi netwerk!

Alvast dank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Dan heb je aan 500Mb meer dan genoeg. Ik gebruik internet heel veel. Dan wel thuis ook op het wifi netwerk. Maar met mijn gebruik (whatsapp, facebook, email, internet, apps updaten) kom ik aan ongeveer 400Mb per maand. Ik check mijn verbruik overigens met "my data manager free" Die laat ook precies zien welke app welk verbruik heeft. Daarbij verbruikt whatsapp met af en toe een foto versturen ongeveer 3Mb per maand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

ik zou 500 mb nemen.
een vriend van mij gebruikt zijn mobiel veel en verbruikt per maand ongeveer 300 mb. dus met 500 heb je nog een beetje speling als het een keer wat meer wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongeveer 500MB zal inderdaad voldoende zijn. Bij facebook en WhatsApp verbruik je namelijk meer dataverkeer dan je in eerste instantie denkt. WhatsApp zoekt namelijk de hele dag naar nieuwe berichtjes en Facebook laat je veel (verkleinde) foto's zien. Je kan ook met 200MB starten en eventueel later het abonnement omhoog gooien. De andere kant op kan over het algemeen niet zonder een boete te krijgen.